Як підготувати до зими автомашину?

Підготовка авто до зими - це доволі великий процес, який треба пройти, аби спокійно зустрічати зиму.


Зима вже не за горами. З нею прийде і вкрай неприємна та несприятлива погода, а враховуючи якість обслуговування наших доріг, ще й небезпечна. Завбачливі водії всі необхідні заходи вживають по можливості  заздалегідь, 

- Думаю, діяти тут варто за принцитпом «готуй сани влітку», - каже автовласник . – Ту ж зимову гуму та інші витратні матеріали придбати можна ще влітку, вже зараз не полінуватися і поїхати на автосервіс, пройти повну  діагностику та все полагодити, якщо є потреба, якщо треба підфарбувати машину. Якщо робити все це поступово, а не в останній момент, то і майстра хорошого можна знайти, а не їхати до першого-ліпшого, і витрати трохи можна розтягнути, тому не доведеться всю суму викладати відразу.

Підготовка авто до зими - це доволі великий процес, який треба пройти, аби спокійно зустрічати зиму. Загальна діагностика та спеціальні заходи вбережуть від багатьох колапсів і заощадять гроші і нерви.

Про те, що саме робити автовласникам напередодні зими, розповідає керівник відділу сервісу 

Перше, що треба зробити – «перевзути» авто

Перше – це провести шиномонтаж автомобіля та поміняти літню гуму на зимову. Тому що навіть якщо немає снігу, все одно при середньодобовій  температурі нижче п’яти градусів на літній гумі їздити вже не можна, бо в неї інші характеристики і на холоді будуть по-іншому спрацьовувати. Тому обов’язково треба «взути» зимову гуму.

Що ж до всесезонної гуми, то скажу, що деякі виробники пишуть, що є така. Та вона всесезонна для більш м’якого клімату. Коли температура доходить  до нуля, до мінус двох морозу і особливо снігу немає. Тоді можна використовувати цю гуму, тому що там раз чи два проїхатися по невеликому снігу – це не проблема. А в наших умовах однозначно потрібно ставити зимову гуму.

Перевірити акумулятор, аби не було неприємних сюрпризів

Далі треба перевірити й інші елементи автомобіля. По-перше, варто звернути увагу на акумуляторну батарею. Бо в холодних  умовах вона починає гірше працювати. Навіть якщо влітку вона працювала нормально, то взимку вона може не спрацювати. Отож її треба перевірити і в разі несправності замінити на нову.

Як показує практика, з настанням зими найчастіше скаржаться на акумуляторні батареї. Вчасно не перевірили, батерея літом працювала нормально, а настали морози і вона перестаж працювати. Її потужності не вистачає, аби завести двигун. Тому що сам двигун також вже важче прокрутити взимку. Якщо потужності не вистачає, то це сигналізує про те, що потрібно ставити нову акумуляторну батарею.

Якщо автомобіль довго стоятиме надворі без руху, то варто зняти акумуляторну батарею і забрати її в тепло, аби вона не перебувала на холоді на неробочому автомобілі.

При потребі замінити охолоджувальну рідину

Потрібно перевірити щільність охолоджувальної рідини, її температурний поріг. Наприклад, якщо щільність низька – давно антифриз не міняли, або там доливали воду і концентрація антифризу стала меншою, то, наприклад, якщо там температурний режим навіть мінус 20 градусів при потрібних мінус 35, то вона при 20-25 градусів може замерзнути. Може вийти з ладу радіатор, і сам двигун також. Тому обов’язково потрібно перевірити щільність охолоджувальної рідини  і при потребі замінити.

Провести діагностику ходової

Зима у нас створює більш екстремальні умови для водіння, тому потрібно перевірити ходову частину автомобіля, чи все нормально. Адже якщо незначний якийсь там люфт у шарнірах ходової може влітку ні до чого не призвести, то взимку при екстреному гальмуванні на ожеледиці це може вплинути на динамічні характеристики гальмування.  І з цим може бути проблема.

Омивач скла замінити на зимовий

Потрібно перевірити також інші рідини, чи все відповідає нормі, обов’язково  залити зимовий омивач скла, аби він не замерз. Такі рідини продають із температурним показником. Є літній омивач, є зимовий омивач до мінус 5 градусів морозу, є зимовий омивач до мінус 20, до мінус 25. Вибір тут вже роблять залежно від того, яку прогнозують зиму. Якщо в нас погода ще як зараз, себто поки нема морозів, то можна використовувати мінус 5, якщо вже трохи морози будуть  проявлятися. Тоді вже варто переходити хоча б на мінус 20, аби вона не замерзла.

Мастило міняти треба, коли настав час

Що ж до мастила, то воно є всесезонне, підходить як для літніх температур, так і для зимових. Якщо не настав його  час експлуатації, тобто якщо не настав пробіг чи рік після останньої заміни, то з ним можна нічого не робити і міняти не потрібно.

Взимку дизель треба обирати, щоб не замерзав

 Говорячи про пальне, слід сказати, що тут є свої нюанси у виборі заправних станцій. Бо дизельне пальне має властивість згущуватися, виділяти парафін, замерзати. Тому треба дуже уважно слідкувати, щоб було якісне дизельне паливо, щоб воно не замерзло взимку.  Для цього треба обирати якісні заправки, потрібно дивитися на покажчики, до яких температур пальне не замерзає і на підставі цього обирати дизель. Тим, у кого бензиновий двигун, простіше, адже бензин таких обмежень немає.

Недоліки покриття варто загрунтувати і покрити фарбою

Зараз доволі якісна обробка автомобіля, лакофарбове покриття, а тому те, що зверху на ній буде сніг, за умови, що покриття не пошкоджене, автомобілю нічого не буде.

Перед зимою бажано всі місця, дє є недоліки, варто загрунтувати і покрити фарбою, аби процес корозії не продовжувався. Також можна покрити авто спеціальним тентом.

На платформі Blogger.